Pre zamestnávateľa
Minimalizujte stratu Vášho času a peniazí.
Rastúci biznis vyzýva potrebu pracovného personálu, s ktorou sa stretne každá spoločnosť. Sme pripravení a schopní poskytovať služby pri hľadaní a výbere zamestnancov, ako aj poradenské služby pre efektívne riadenie zamestnancov, čo umožňuje minimalizovať náklady, zvyšovať zisky, lojalitu obchodných partnerov a udržiavať si vedúce postavenie na trhu.
Služby
- vyhľadávanie a hodnotenie kandidátov.
- HR audit alebo hodnotenie zamestnancov;
- koučovanie pre vedúcich pracovníkov spoločností;
- budovanie systémov riadenia personálu;
- popis a usporiadanie pracovných profesií;
- projektovanie organizačnej štruktúry spoločnosti;
- organizačný rozvoj spoločnosti.
Technológia práce
Aktívna spolupráca konzultanta a klienta vo všetkých fázach projektu, od okamihu prvého telefonátu až po konečné podanie ruky, Vám umožní získať požadovaný výsledok v optimálnom čase.
Ďalšia spolupráca bude zahŕňať nasledujúce kroky:
- diskusia o potrebách zákazníkov a podmienkach spolupráce;
- konzultácie s klientom o záležitostiach súvisiacich s voľným pracovným miestom (určovanie potrieb zákazníka, analýza postavenia a požiadaviek na kandidáta);
- zhromažďovanie analytických informácií z trhu práce;
- obchodné ponuky;
- schválenie a potvrdenie návrhu, podpísanie zmluvy
- vyhľadávanie a hodnotenie kandidátov.
Zdroje na hľadanie kandidátov:
- vlastná databáza (viac ako 100 000 životopisov žiadateľov);
- špecializované internetové stránky;
- sociálne siete;
- priemyselné internetové konferencie a fóra;
- Interaktívny webový server, na ktorom sa mesačne registruje viac ako 12 000 návštevníkov
- priemyselné výstavy;
- asociácie absolventov MBA
- odporúčania klientov a kandidátov;
- priame vyhľadávanie medzi pracujúcimi profesionálmi.
Metódy hodnotenia kandidátov:
- pohovory o spôsobilostiach;
- situačný rozhovor;
- biografický rozhovor;
- odborné skúšky;
- dotazníky osobnosti
- zhromažďovanie odporúčaní pre kandidátov z predchádzajúcich zamestnaní;
- poskytnutie životopisov najvhodnejších kandidátov s podrobnými komentármi;
- diskusia o pokračovaní kandidátov s klientom;
- organizácia rozhovorov s vybranými kandidátmi v spoločnosti klienta;
- prezentácia kandidátov klientovi;
- výber konečného kandidáta klientom
- pomoc klientovi pri príprave návrhu pre konečného kandidáta na prácu;
- koordinácia postupu pre konečného uchádzača o zamestnanie;
- pravidelný kontakt s klientom a kandidátom počas záručnej doby
- následné konzultácie s klientom o výbere, úprave a hodnotení personálu.
Okrem vyššie uvedeného, pracovníci analytického oddelenia vykonajú štúdiu dostupnosti zaujímavých kandidátov pomocou priamych kontaktov a osobných kontaktov v tomto odvetví.
Výhody práce s Personall
- počas našej práce sme obsadili viac ako 15 000 voľných pracovných miest v spoločnostiach našich klientov v Bratislave, mestách na Slovensku a v susedných krajinách
- každý mesiac obsadíme viac ako 100 voľných pracovných miest špecialistami a manažérmi
- pravidelne sa pracuje na obsadzovaní viac ako 400 voľných miest pre našich klientov
- zamestnanci oddelenia zákazníckeho servisu pravidelne hodnotia kvalitu projektu a mieru spokojnosti so službami našich zákazníkov;
- práca projektových skupín sa vykonáva podľa špecializácií v rôznych odvetviach podnikania;
- vedúci projektových tímov - experti a náborári s rozsiahlymi skúsenosťami s prácou so zamestnancami;
- naši náborári denne sledujú trh kandidátov, aby vyhľadali najprofesionálnejších špecialistov a manažérov;
- 80% z celkového počtu našich objednávok ohľadne výberu personálu tvoria opakované žiadosti našich zákazníkov, ako aj žiadosti od odporúčaní.
Pre nás je dôležitá transparentnosť v procesoch spolupráce s klientmi a kandidátmi, technologická efektívnosť a efektívnosť práce na každom voľnom pracovnom mieste, rýchlosť vykonávania zadaných úloh.